پایان همکاری زنوزی با تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پیغامی اعلام کرد: زنوزی به عنوان مالک باشگاه دیگر قادر به حمایت از این تیم نخواهد بود.

به گزارش سراب نیوز، جمشید نظمی در پیغام اینستاگرامی خطاب به هواداران این تیم اعلام کرده است که محمدرضا زنوزی با توجه به دلایلی در شرایط کنونی حامی مالی این تیم نخواهد بود و آن‌ها باید شخصا به حل مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین تیم اقدام کنند.

مدیرعامل تراکتور در این پیام نوشته است: پیرو حواشی اخیر باشگاه و مسائلی که مطرح شده خدمت‌تان عارضم که آقای محمدرضا زنوزی مطلق و مجموعه ایشان بنا به دلایلی فعلا نمی‌توانند گره‌ای از مشکلات باشگاه باز کنند و بنده به همراه مجموعه زحمتکش خودمان برای حل مشکلات و پرداخت بدهی‌های سنگین باشگاه تلاش خواهیم کرد. این در حالی است که متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی ما از طرف فیفا و فدراسیون بسته است و مثل همیشه در این راه هم نیازمند حمایت شما هستیم.

به گفته نظمی تراکتور بودجه محدودی دارد و مانند تیم‌های دولتی نیست که هزینه‌های بی‌حد و حساب انجام بدهد و بازار نقل و انتقالات را به هم بریزد. باشگاه‌های خصوصی با توجه به مشکلات موجود در کشور، با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و باید شرایط را در نظر بگیریم و اگر با پرداخت ۴۵ میلیارد تومان پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم، نباید انتظار بستن یک تیم گران قیمت را داشته باشیم.
وی همچنین از هواداران تراکتور خواسته است تا برای فصل آینده صبوری بیشتری داشته باشند تا تراکتور «پوست اندازی» کند.

در سه سال اخیر، زنوزی با در اختیار گرفتن باشگاه تراکتور، به عنوان حامی مالی این باشگاه محسوب می‌شد و در این مدت مدیران و مربیان متعددی در این باشگاه تغییر کرده اند.